Jeśli chodzi o nadruki reklamowe umieszczane na upominkach dla klientów, to nie zawsze muszą zwierać tylko i wyłącznie elementy ściśle związane z kampanią reklamową. Chodzi o to, że poza hasłami reklamowymi, nazwą reklamodawcy i tym podobnymi danymi na nadruku umieszczać również elementy wzbogacające całość wizualnie. Wiadomo, że wiele zależeć będzie przede wszystkim od tego, jakie produkty wybierze się na gadżety reklamowe. Chodzi o ich wielkość, kształt czy ogólny wygląd. Niewielkie produkty dają mniej możliwości, jeśli chodzi o dodatkowe elementy nadruku. Co innego, kiedy małe produkty znajdować się będą w jednym opakowaniu, które będzie stanowiło zestaw jako całość dla gadżetu reklamowego. Chodzi o to, że kilka małych produktów będzie wchodziło w skład jednego gadżetu reklamowego, który jest rozdawany w atrakcyjnie udekorowanym opakowaniu.Tak naprawdę, to jak to będzie wyglądał finalnie gadżet reklamowy, zależy przede wszystkim od tego, jaki ma się pomysł na całą kampanię reklamową. Wszystko to dlatego, że herbata reklamowa i jej nadruki mają stanowić integralną część kampanii promującej markę i jej ofertę. Chodzi o to, że nadruki na gadżetach reklamowych powinny nawiązywać treścią i charakterem do pozostałych elementów akcji promocyjnej. Dzięki temu klienci będą wiedzieli od kog i z jakiej okazji otrzymali wybrane produkty jako upominki.
Na pewno herbata reklamowa powinna zawierać nadruki związane z reklamodawcą. Dlatego też logo marki jest niezbędnym elementem nadruku na gadżetach reklamowych. Nie mniej jednak poza tym można tam umieszczać również ciekawe grafiki, które znacznie podniosą atrakcyjność wyglądu całego upominku. Co więcej, w przypadku tych gadżetów reklamowych nadruki można umieszczać nie tylko na opakowaniu zbiorczym, ale również przy etykietach dołączonych do każdej torebki z herbatą.
W ten sposób Herbata reklamowa staje się pod wieloma względami najbardziej atrakcyjnym produktem, który można wykorzystać w kampanii reklamowej. Wszystko to dlatego, że daje kilka możliwości, jeśli chodzi o atrakcyjne grafiki dekoracyjne, a także miejsca do umieszczania treści reklamujących ofertę przedsiębiorstwa.