Utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi jest niezwykle istotnym elementem funkcjonowania każdej firmy. Każdy przedsiębiorca takich partnerów posiada, ponieważ bądź zaopatrza się w towar, bądź sprzedaje swoje produkty lub usługi innym firmom. W jaki sposób można dbać o utrzymanie dobrych relacji? Poza oczywistą uczciwością w postępowaniu i prawidłowym wywiązywaniem się ze wszystkich powinności, dobrym pomysłem na utrzymanie lub poprawę relacji z partnerem biznesowym może być wręczanie podarunków.
Jako przykład pomysłowego podarunku wymienić można breloczki reklamowe. Są to przedmioty codziennego użytku, jednocześnie ich atutem jest możliwość dowolnego kształtowania ich formy, w tym wielkości, koloru, itp. Mogą także posiadać różnorodne napisy, nadruki, ozdoby czy dodatki. Coraz modniejsze jest np. produkowanie breloczków na klucze ze światełkami (diodami LED), zapalniczkami czy malutkimi lustereczkami.
Tego rodzaju dodatki wpływają oczywiście na atrakcyjność gadżetów, którymi w tym przypadku są breloczki reklamowe, jednakże nie jest to istota tematu. Istotą jest sprawienie partnerowi biznesowemu radości i przyjemności oraz pokazanie, że dba się o relacje. Podarunek sam w sobie jest na to bardzo dobrym dowodem.
Aby podnieść atrakcyjność breloczków na klucze w oczach przedsiębiorców (partnerów biznesowych), można je wyposażać w nadruki oraz napisy nawiązujące do branży, w której działają obie firmy (przede wszystkim firma obdarowana), będące jednocześnie reklamą. Partner biznesowy zyska wówczas możliwość wykorzystania tego rodzaju podarunku we własnych działaniach o charakterze marketingowym.
Podarunki takie mogą być wręczane przy bardzo różnych okazjach. Jako przykład wymienić można zdobycie nowego kontraktu, podpisanie umowy, zrealizowanie celu biznesowego, itp. Ostatecznie także Breloczki reklamowe mogą być wręczane bez okazji. Będą wówczas stanowić niespodziankę dla partnera biznesowego, która powinna odnieść bardzo pozytywny skutek we wzajemnych relacjach.