Myślę, że nie ma takiej osoby, która nie lubi otrzymywać różnego rodzaju gadżetów firmowych, w szczególności jeśli są one rozdawane zupełnie za darmo. To naturalne, że lubimy dostawać takie rzeczy i każda firma powinna to skrupulatnie wykorzystywać. Gadżet reklamowy wcale nie musi być bardzo kosztowny, aby przyniósł stosowny efekt w postaci reklamy naszej działalności gospodarczej. Liczy się gest oraz użyteczność takiego gadżetu. Doskonałym przykładem prostoty takiej rzeczy są zwykłe breloczki, które używamy przecież każdego dnia i na pewno będziemy zadowoleni otrzymując prezent tego typu.Decydując się na oferowanie swoim klientom gadżetów reklamowych musimy się dobrze zastanowić nad tym kiedy i komu wręczać takie rzeczy. Jeśli bowiem chcemy żeby nasze breloki reklamowe były prestiżowe to nie możemy ich od tak po prostu rozrzucać na ulicach. Doskonałym rozwiązaniem jest tutaj nagradzanie ludzi za robienie u nas zakupów bądź też korzystanie z usług. Jeśli na przykład dana osoba często korzysta z naszej oferty to warto wręczyć jej taki gadżet jako drobna reklama.
Innym, bardzo popularnym dzisiaj sposobem, jest wręczanie takich gadżetów za niejako zakupy o odpowiedniej wartości. Ustalamy więc próg kwoty, przy której osoba może otrzymać nasze breloki reklamowe. To naprawdę potrafi napędzać sprzedaż ponieważ wiele osób będzie dosłownie na siłę starało się coś dokupić więcej tylko po to, aby dostać taki drobny gadżet. Breloczki z powodzeniem mogą być także rozdawane przy okazji drobnych konkursów, na przykład jako zwykła nagroda pocieszenia. Zastanawiasz się pewnie teraz czemu breloczek jest dobrym gadżetem reklamowym?
Breloki reklamowe są po prostu bardzo przydatne. Kto z nas nie nosi w kieszeniach kluczy od domu czy też samochodu? Lubimy przecież kiedy do takich kluczy jest coś dołączone, a tym czymś są właśnie breloczki. Klucze są często położone gdzieś na stole, brane przez innych ludzi, a więc wiele osób zwyczajnie na nie patrzy. Jeśli na breloczku znajduje się reklama naszej firmy to może się okazać, że znajdzie się wielu nowych klientów.