Bardzo wiele firm wręcza dzisiaj swoim klientom przy różnych okazjach drobne gadżety promocyjne. Takie rzeczy daje się także często firmom partnerskim oraz różnego rodzaju instytucjom na określonych warunkach. Są to zazwyczaj przedmioty dość drobne, o niewielkiej wartości materialnej i często niestety niezbyt użyteczne co także obniża ich wartość. Jeśli zależy Ci na dużym prestiżu swojej firmy to warto wybić się trochę ponad ten standard i od czasu do czasu zaoferować coś bardziej ekskluzywnego. To oczywiście dość drogie, ale może przynieść bardzo dobre efekty promocyjne.Ekskluzywny dodatek wręczany podczas robienia zakupów lub korzystania z usług świadczy o dużym prestiżu oraz profesjonalizmie firmy. To także najlepszy dowód na to, że zależny nam na zadowoleniu Klienta i po prostu chcemy o to zadbać. Naturalnie takie ekskluzywne gadżety reklamowe nie mogą być wręczane na każdym kroku. Może być to na przykład okazyjny prezent dla stałego Klienta, który wydał już u nas bardzo dużo pieniędzy i wciąż do nas wraca. Podobnie może być w przypadku usług. Właściciel firmy, która bardzo często korzysta z naszych usługi i zostawia ogromne pieniądze na pewno także będzie bardzo zadowolony jeśli dostanie tego typu upominek.
Pojawia się teraz jednak pytanie jak wyglądają takie ekskluzywne gadżety reklamowe. Są to po prostu produkty o większej wartości materialnej, dobrze się prezentujące i takie, z których używania Klient zwyczajnie będzie bardzo dumny i zadowolony. Przykładem takiego gadżetu są na przykład wysokiej jakości zegarki. Zegarek może mieć gdzieś wygrawerowane nasze logo stając się tym samym unikalnym produktem na rynku. Może to być także elegancki pasek do spodni, porządna kurtka, a nawet butelka dobrego wina.
To w naszej gestii pozostaje już to co wybierzemy na takie gadżety reklamowe. Firmy bardzo często rozdają także swoim klientom bardzo ekskluzywne długopisy, opatrzone w stosowne etui, które prezentują się po prostu elegancko. Od długopisów lepsze będą naturalnie wieczne pióra, choć cena także mocno podskoczy. Zastanów się, czy tego typu gadżet nie podniesie rangi Twojej firmy.