Spotykamy się z nowymi wyzwaniami na rynku internetowym. Są one przede wszystkim wynikiem wielu zmian, które są wprowadzane przez znane i często używane wyszukiwarki internetowe. Najpopularniejsza z nich Google stosuje ulepszenia, do których wszyscy właściciele sklepów internetowych muszą się szybko dostosować. Tylko w taki sposób sprawią, że pozycja ich strony nadal będzie utrzymywać się na odpowiednim poziomie. Nie należy zapominać o zastosowaniu właściwych kampanii seo. W nich mogą znaleźć zastosowanie Kubki reklamowe, które trafią do wybranych internautów.
Organizujemy dla nich specjalne konkursy, w których mogą brać udział. Poprzez uczestnictwo już otrzymują mniejszy prezent, na przykład rabat upoważniejący do tańszych zakupów obuwia. W naszym asortymencie dbamy o jego poszerzenie i właściwe uporządkowanie. W ten sposób chcemy z naszą ofertą dotrzeć do większego grona odbiorców, czyli internautów. Docieramy z ofertą do wielu grupy i to pozwala nam później zbierać coraz lepsze plony finansowe. Wpływają one na poprowadzenie dalszej działalności sklepu obuwniczego. Wtedy także Kubki reklamowe będą zajmowały ważne miejsce w jego promocji. Klienci tak naprawdę nigdy nie znudzą się takimi upominkami. Przecież na rynku internetowym będą pojawili się coraz to nowi potencjalni klienci. A oni możliwe, że jeszcze nie otrzymali takiego prezentu. Można ich miło zaskoczyć poprzez rozpowszechnienie takich gadżetów bez konieczności uczestnictwa w żadnych konkursach. Na pewno od razu zareagują na taką kampanię.
Jednak wielu sprzedawców obuwia dba o zastosowanie wielu innych kampanii reklamowych. Widać w nich zachętę do zakupu nowego obuwia, jak i starszego, aby móc się go już pozbyć z wszystkich magazynów. Wtedy dołączają do nich Kubki reklamowe, które okazują się dla klientów cenną zachętą. Wybierają zakupy tradycyjne, jak i za pomocą sklepu internetowego. Wysilanie się w tym zakresie jest ważne, ponieważ decyduje o tym, jak wielkie koszty poniesiemy za prowadzenie działalności gospodarczej, a jakie zyski.