„Klient nasz pan” – mówi niejeden sprzedawca. I ma całkowitą rację. Bo to właśnie klient, który chce kupić na przykład aparat fotograficzny, może go nabyć w sklepie z artykułami RTV, w sklepie fotograficznym, w sklepie internetowym, na aukcji, a nawet w hipermarkecie. Wybór pada na sklep z najniższą ceną lub na sklep, który cieszy się dużym zaufaniem i popularnością wśród klientów. A czym zaskarbić sobie owo zaufanie? Na pewno jakością usług, sprawdzonym towarem i profesjonalną obsługą. Klient musi czuć się wyróżniony. Inaczej nie wróci po następny zakup.
A więc niech klient czuje się wyjątkowo. Obdarowujmy go, nawet gdy kupuje coś niedrogiego. Czym? Oczywiście gadżetami. Przy mniejszych zakupach możemy wręczyć drobny gadżet, przy większych coś droższego, na przykład parasole z nadrukiem.
Parasol to wdzięczny gadżet. Ochroni przed słońcem i deszczem, a jednocześnie reklamuje naszą firmę. Z powodzeniem będzie prezentował nasze logo. Będzie to dobra i skuteczna reklama w miejscu publicznym: na plaży, na deptaku, w parku. Szczególnie, gdy prowadzimy działalność o ogólnopolskim zasięgu (na przykład sklep internetowy). Wówczas parasol może nas reklamować i w Sopocie i w Zakopanem.
Parasole z nadrukiem, w przeciwieństwie do niektórych gadżetów, nigdy nie wychodzą z mody. Wyjść jakby nie mogą. Bez nich nasze jesienne spacery byłyby mało komfortowe, a plażowanie zbyt uciążliwe. Ich uniwersalność to dobry punkt zaczepienia firmy, która chce umieścić właśnie na tym gadżecie swoje logo.
Powierzchnia reklamowa na parasolach z nadrukiem jest duża. Jednak nie musimy jej całej wykorzystywać. Logo może być duże, ale może być też bardziej dyskretne. Ale idąc w tę stronę nie warto przesadzać. Maleńkie, ledwo dostrzegalne logo, nie zdobędzie nam klientów, bo oni nie zdołają go nawet zobaczyć.
Parasole z nadrukiem to zatem praktyczny i uniwersalny gadżet, który z pewnością będzie dobrą reklamą. Reklamą o dużym zasięgu, reklamą, która „pracuje” niezależnie od pory roku i nie jest dużym obciążeniem dla budżetu firmy.